andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Det sista

Publicerad 2014-03-10 07:00:00 i Att gå i skolan,

Idag är det måndag och idag har jag mitt alldeles sista praktiska prov på Le cordon bleu. Känns så sjukt konstigt att det är idag jag kommer gå in i där köken för sista gången. Dessa månader har gått så jäkla snabbt, vet inte var de tog vägen. Känns också väldigt sorgligt. Nu när jag trivs så pass bra på en plats kommer det bli himla svårt att lämna det utan en liten tår i ögat. Vem försöker jag lura? Jag kommer böla krokodiltårar.
Det konstiga är också att efter detta prov är klart kommer jag vara extremt lättad. Då det är det sista praktiska provet och även det största av alla proven.
Men först ska provet göras, klaras och bockas av, så skicka gärna lite energi till mig för det kommer jag behöva när jag ska spendera fyra och en halv timme med stressen bultandes i tiningarna. Så håll tummar och tår, och det är sista gången för den här tiden som det behöva göras. Haha. Glad måndag till alla och önska mig lycka till! Nu kör vi!
 

Kommentarer

Postat av: Moster Bobo

Publicerad 2014-03-10 07:29:14

Massor av extra styrka energi kraft och kramar från mig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-10 08:34:09

Tänker på dig i dag. Det kommer gå bra! Stor kram

Postat av: Nettan

Publicerad 2014-03-10 10:36:35

Lycka till Astrid det där fixar du galant.
Ses på Playa de Aspvik i sommar 😎.
Kram
Nettan

Postat av: Moster

Publicerad 2014-03-10 12:44:02

Håller tummarna ! Det kommer att gå galant!!! Lycka Till! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela