andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

En av de bästa dagarna i mitt liv.

Publicerad 2014-03-25 13:41:28 i Att gå i skolan, En dag,

I fredags hade vi alltså vår "graduation", jag var sååå pepp och glad av så många olika anledningar. Här kommer denna dag i en hel massa bilder.
Jag gick upp hyffsat tidigt för att piffa och fixa. Sen begav jag mig till Sloane Square där jag kramade om min fina pappa som flugit in just för detta tillfälle. Vi åt go´frukost på Colbert. Mumma.
Fina pappa. Vi åkte sedan bort till Intercontinental hotell vid Park lane där avslutningen skulle äga rum.
Där bjöds det på champagne och mingel. Jag och Ana tackade inte nej till detta.
Sen satte vi oss ner vid borden och själva diplomsceremonin började.
Vi alla gick upp en och en, fick ta emot diplom och medalj och skaka en massa händer. Så glad att jag inte snubblade upp på scenen.
Massa bilder kulle tas.
Fina Elena och hennes mamma.
Alla var så fina och glada.
Så stolt över den här vännen som nu gjort alla kurserna i både patisserie och cuisine och fick ta emot ett Grand diplome (det finaste du kan få te emot).
Även Ching fick ta emot ett Grand dimplome, såå glad tjej!
Det radades upp för fotografering.
Alltså dessa människor!
Grabbarna grus.
Jimena och Chef Javier.
Ching, Chef Nicholas och Ana, älskar den här bilden!
Huvudrätten, sååå god!
Det skrattades en hel massa.
John, Hahn och Nick.
Jag och Chef Julie.
Efter lunchen gick jag och pappa runt i Hyde park.
Det är himla fint där just nu. Vi har ju inte riktigt den här typen av riktigt fina parker i Sverige.
Sen tog jag pappa till en av favorit vattenhålen, nämligen Churchill arms.
Till middagen hade jag bokat bord på en sushi restaurang som heter Yashin då både jag och min far älskar god sushi. Deras koncept är också lite roligt, de serverar inte soja med sin sushi. Man kan ju tro att detta skulle bli tort och tråkigt men nej för de serverar istället med andra såser som ärligt talat var godare än att ha soja till. Rekommenderar detta ställe.
Efter middagen vinkade jag hejdå till pappa och mötte upp med dessa helt underbara människor. Detta var utan tvekan en av de bästa dagarna i mitt liv såhär långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela