andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

En fredagstradition

Publicerad 2014-03-11 07:30:00 i En dag,

Då det blev fredag igen begav jag mig i nu ganska vanlig ordning till Borough market.
Jag mötte upp med Zorah och Ana. 
 
Det köptes smoothies och jag åt en "Boston burger", otroligt mumsig med stilton ost, rödlöksmarmelad och ruccola.
 
 
Det var sååå soligt och såå mycket folk som var ute och njöt av det. Jag var så vårpepp!!
 
 
 
 
Vi satte oss vid kyrkan och njöt av solen, tittade på körsbärsträd och ja hade det så jäkla fantastiskt,
 
Efter ett slag gick vi till puben där ungefär 100 andra människor stod och njöt av solen med en öl i handen så vi gjorde detsamma och stannade tills solen gick ner. Oh vet ni vad? Vi frös inte en enda gång, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela