andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

First kiss

Publicerad 2014-03-14 07:15:00 i Allmänt,

Här kommer en dos laddad med fredagskärlek till er alla. Detta filmklipp har varit runt på internet hela veckan och det är typ något av det finaste jag sett. Helt fantastiskt fint, roligt och alldeles, alldeles underbart! Ni må redan ha sett den men se den igen för man blir så glad!
 
 
Några andra underbara saker med denna dag är:
1. Det är fredag.
2. Amanda kommer hit idag!! Vi ska mysa, festa, dricka öl och ha det förbannat bra hela helgen.
3. Jag har mitt skriftliga prov idag, efter det är jag helt (!) klar i skolan. Känns otroligt konstigt.
4. Ikväll drar jag med ovanstående på hemmafest hos en klasskompis.
 
Jag tror denna fredag kommer bli ganska spektakulär. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela