andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Fredag, glada människor, prosecco, Amanda och fest

Publicerad 2014-03-18 23:40:44 i Nätter, Sånt som är skitbra,

I fredags fick vi som sagt mycket goda nyheter, att vi alla klarat våra prov. Så. Himla. Kul. Vi satt alla utanför och väntade på att få höra hur det gått för alla.
Det var så trevligt, det var som att all stress bara sköljde av oss alla och skratten kom fram. Några av oss gick sedan 10 meter till Truckles där Ana köpte lite bubbel till oss och vi fortsatte ha det fint. Efter någon timme kom en av de bästa människorna jag vet och kramade om mig. Nämligen Amanda som landat på Heathrow några timmar tidigare. Hon skulle nämligen hälsa på över helgen. Så bra grej.
Hon och jag begav hos hem till mig, bytte om, lagade mat och begav oss sedan vidare till Baker street där vi mötte upp Julia, Ana, Jesus och hans flickvän Vanessa. Vi alla begav oss sedan hem till Diogo där det vaknades fest.
Dessa två <3
Jag och mina "syskon", vi har kommit fram till att jag är deras lillasyster. Tycker så otroligt mycket om dessa två.
Så bra killar.
Vi dansade salsa, drack sambuca, spelade hockeyspel, skrattade och jag var hemma klockan fem på morgonen efter en redigt bra fest med några av de absolut bästa människor jag känner. Tack, bock och god natt för det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela