andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Frihet

Publicerad 2014-03-15 12:05:14 i Sånt som är skitbra,

Igår fick vi reda på vårat betyg från vårat största prov, nämligen tårtan och...... JAG ÄR GODKÄND! Mer än väl också, på tårtan fick jag 79.6/100 vilket jag är förbannat glad och stolt över. Denna känsla är helt sanslös, tror inte jag har känt denna typ av frihetskänsla sedan gymnasiet. Haha. Känns hur bra som helst och för att toppa av så kom Amanda hit igår vilket gör allt ännu bättre. Så jag släpade med henne och Julia på hemmafest hos en klasskompis där det blev sambuca och salsa för hela slanten.
Men nu är det så att jag ska ut på stan, fler bilder och sånt tjox kommer en annan dag. Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela