andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Hackney Bureau och Malda

Publicerad 2014-03-22 08:20:00 i En dag,

I tisdag plingade det till i mobilen min. Det var Malda som undrade vad jag hade för planer för dagen. Jag hade inga planer alls denna dag förutom tvätt och städ så då tyckte jag ju att det var roligare att träffa denna donna. Så sagt och gjort fixade jag till mig och åkte till Hackney Bureau. Detta är ett otroligt mysigt café i närheten av Broadway market med otroligt god mat, kaffe och stämning, här kan man spendera timtal med att titta på människor och bara ha det fint. Ungefär precis det jag och Malda gjorde. Vi skvallrade om helgen, pratade jobb, framtid och jag visade även henne några av de raggningsrepliker jag, Ana och Amanda hittat. För då några av dessa var Harry Potter baserade visste jag att hon skulle uppskatta dom.
Efter kaffe och prat gick vi vidare för att kolla second hand butiker. Men bara efter en började det regna så vi gick hem till Maldas och Majas lägenhet istället och fortsatte skvaller, skratt och babbel. En helt vanlig tisdag som var så himla bra med andra ord.
Alltså hur fin?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela