andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

I got my new shoes on

Publicerad 2014-03-23 08:28:00 i Sånt som är skitbra,

I torsdags bestämde jag mig för att köpa en graduation/födelsedagspresent (fyller år om två veckor) till mig själv. Jag har extremt länge varit sugen på ett par Nike Air force 1. Men när jag väl kom ut på stan i torsdags var det ingen som hade ett par i min storlek. Smått besviken strosade jag runt på Topshop istället. Här hittade jag istället ett par andra sneakers jag kunde dregla över. Nämligen ett par Adidas Stan Smith som Adidas och Topshop gått ihop och designat med en hel massa andra fina grejor. Blev helt kär och de hade till min stora förtjusning min storlek. Så fort jag fått på mig dom och känt att det var rätt storlek sa jag att jag tar dom. Killen som hjälpte mig började skratta och sa "wow, det gick snabbt". Vet man så vet man sa jag och betalade och tackade för mig.
Så nu med mina nya pjucks på fötterna är jag helt redo för vår och sommar, tror vi kommer ha det fint tillsammans jag och dessa godingar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela