andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Mina bästa

Publicerad 2014-03-24 12:01:14 i Sånt som är skitbra,

Jag har hittat några människor i den här stan som jag inte riktigt vet hur livet ska fungera utan när jag åker hem. De har blivit en sådan naturlig del av min vardag, mina veckor, mitt liv här. Kommer bli så konstigt att inte kunna käka middag tillsammans, ta en öl på favoritstället, skratta tills jag kvider eller prata om mat som om det var det enda vi tycker om. Dessa personer får mig att må så himla bra och jag tycker om dom så otroligt mycket. Vi är alla olika åldrar, kommer från olika platser med olika bakgrund och liv men ändå så har vi alla hittat varandra och vi har så förbannat kul ihop. Jag vill skicka ut så mycket kärlek till dessa personer för hade jag inte träffat dom hade inte den här tiden alls varit lika rolig.
Här nedan är några bilder från när jag och några av dessa fantastiska människor var på Truckles förra veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela