andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Please dont touch fire, this gets REALLY hot

Publicerad 2014-03-30 13:53:11 i Sånt som är skitbra,

I måndags åkte jag en snabbis förbi skolan för att hämta upp lite papper och annat ditt och datt. Sedan begav jag mig till Old street och en pub som heter Three crowns. För där inne väntade nämligen Giulia, Gareth och några av Gareths gamla jobbarkompisar. Så fint att träffa dessa två igen innan de begav sig tillbaka till Paris. Också alltid lika roligt att få träffa nya människor och besöka en ny pub som var riktigt mysig.
Även Charlie var där, väldigt roligt att träffa honom igen. Vi alla satt där och drack öl, cider och fick provsmaka en massa gott från kocken då Gareth och de andra kände honom. Så gott, en annan anledning till att det är ett bra ställe.
Efter att ha vinkat av de andra och gett stora kramar till mina Parisvänner åkte jag en ynka station bort till Angel och mötte upp med Ana för ännu en öl. Mycket bra dag och kväll och en redigt bra start på veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela