andrasidan.blogg.se

22 år, Stockholmsdonna, konditor och bagare, älskar att skratta.

Sommarnattsdrömmar

Publicerad 2014-03-21 08:42:00 i Instickare,

Har förstått att snön lagts sig på svensk mark igen. Tycker verkligen synd om där hemma och kan inte säga att jag är särskilt glad över att byta från vacker vår till slask. Men, men finns inte mycket att göra åt vädret men vad man kan göra något åt är sinnelaget. Därför bjuder jag här på en liten film jag knåpade ihop förra sommaren för att skicka ut lite positiv energi till er alla där ute.
 
Idag är det också en speciell dag för idag är det min Graduation!! Det ska bli champagne mottagning följt av diplom och lunch. Himla trevligt ska det bli och min papi är här så ska nu åka och möta upp honom för frukost. Trevlig fredag!

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2014-03-21 10:19:38

Jag är inte bitter, närå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela